25 april

Tog en liten latmorgon i morse, men vid 10 tiden snörade jag på mig dojjorna och gick kanotleden/älvpromenaden till krylbo och hem i gen. Den vändan är ganska precis en mil. Härligt väder var det och jag fick lite sällskap på vägen av hackspetten, ekorren och massor av citronfjärilar :) tog en dusch och vilade en stund när jag kom hem. Sen tog jag en snabbvända på stan för att kika efter tyg till Mollys födelsedags present. Och denna gången hittade jag, kommer att bli superfint! :D Det märks att jag inte har varit nere på stan på evigheter, för vips så fanns det ett nytt café på stan :p så man lär väl testa de någon dag :) nu ska jag skala potatis tills sambon kommer hem.

Grattis till Jimmy på födelsedagen i dag!! Hurra hurra!

Det växer fint i köksfönstret ;)


Kommentarer
Postat av: Marina

Haha ja så kände jag också igår när jag gick genom stan upp till parken... ett cafe...tänk att man kan missa nått sånt fast man bor så nära. Kram

2012-04-25 @ 19:16:02
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0