Lördagen

I morse gick jag upp vid 6 tiden för att åka och angla med Josefine hennes kille och deras vänner. Ingen fiskelycka i dag men det var skönt att vara ute och göra något endå :) tog ett jätte skutt in i duschen när jag kom hem för att Tina lite, sen la jag mig och sov en stund. Tänkte följa med dom ut i dag också, hade strukit klänningen, öppnat en öl och allt men hade ingen lust alls i dag, konstigt nog har inte varit ut hemma sen julafton :p så jag valde att ligga kvar i min sköna säng och kika på melodifestivalen. Och dessutom kan jag träna i morgon i stället för att ligga bakfull :) måste nog masa mig till Hemköp en snabbis dock och köpa frukost, suck! Det är juh kallt :p

Puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0