Örebro nästa!

Vaknade i morse med tungt huvud och ont i bihålorna.. Självklart när man ska i väg på något. Men jag har bestämt mig att inte bli sjuk, så i dag har jag vilat, druckit te och c-vitamin. Kanske hjälper lite i alla fall ;p jag har även varit ner på stan och kikat efter någonting att ha på mig i morgon kväll. Tänkt att alla kläder man har i garderoben känns så tråkiga på en gång. Hittade en enkel svart klänning med dragkedja fram och diskret tryck över hela också i svart. Den blir nog bra med kilklackar och fjäderörhängen till :) i morgon åker jag nämligen till Örebro och hälsar på Mickis! Och i morgon kväll ska vi ut och slå klackarna i taket (eller så mycket som Mickis revben säger att vi kan :p) längtar som bara den! Så nu ska jag fixa ögonbryn och naglar :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja visst är de drygt?! Får gå en sväng imorgon och se om man hittar på nått spännande. :-)

Förresten tack för inspirationen av skålen, den blå du köpte på Åhléns, jag köpte en röd år en kompis i födelsedagspresent efter att jag sett din :-) hoppas du får set trevligt i Örebro! Kram kram

2012-02-10 @ 21:49:07
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0