Hem

Nu sitter jag på tågen hem från Malung, jag verkligen varit en toppenhelg! Men det kan juh inte bli annat när man umgås med bästa Linda ;) tänk att det var över ett halvår sedan vi sågs sist men ändå så är det precis som vanligt, som det alltid har varit. <3 det är riktiga vänner det. Nästa gång jag åker upp så har Linda och Johan flyttat till ny lägenhet, Lena och Marcus har flyttat till deras hus som dom håller på att rusta nu som för övrigt kommer bli superbra!! Spännande ;)

Nu tänkte jag roa mig med att skriva handlingslista till veckan, kommer bli lite annan kost för mig framöver, för jag har några kilo som ska bort innan sommaren! :)

Hej så länge!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0