Resa!! :D

I söndags var jag, Mickis, Josefine och marina till Borlänge för lite shopping. Då passade jag och Mickis gå in på ticket för att kika på lite resor. Tillslut bestämde vi oss för Gran Canaria, playa del ingles. Vi åker den 26 maj, så nu är det bara 23 dagar kvar! Japp nedräkningen har börjat!! Det ska bli så skönt och kul att komma i väg och ha det bra, äta och dricka vad man vill utan att tänka, för de är redan betalt ;) Men nu sitter jag här och funderar på hur rackarns jag ska hinna göra allt som jag måste göra innan vi åker :p hehe, ja på något sätt måste jag hinna :p gjorde en liten lista på lite saker och det är säkert massor jag har missat..

Längtar som en tok!! :D


Kommentarer
Postat av: Pia Li

Har du kollat passet? ;)

Ha en trevlig resa! :)

Kram

2012-05-02 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0