Snabbinlägg

I dag gick jag och Johanna till hennes mamma för att hon skulle väga sig, och det går bara nedåt! Hon är så duktig den där Johanna! :D jag passade också på att väga mig -1 kg sen jag vägde mig sist, inte för att jag ens försökt gå ner så :p

Gamla byn var nyss här och skruvade fast en lucka ovanför garderoben som ramlade ner för ett tag sen. Påpekade när dom var här att färgen u taket lossnar och i går ramlade det även ner en bit :p jag sa att jag trodde det berodde på att det är så fuktigt här, och mycket riktigt så har jag ingen ventilation utifrån. Så dom skulle komma och fixa de sa han. Göttans så nu kanske man slipper imma på alla fönster så fort man kokar ett ägg :p Måla taket skulle dom också göra :)

Nu blir det en vända på stan, får se om man hittar nå bra :) tänkte även boka tid hos fotvården och hos Desirées.

Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0