Bra dag :)

Men vilken bra dag det här har varit, trots skavsår och huvudvärk på eftermiddagen/kvällen. Började dagen med att dra mig lite i sängen, slog sedan på en tvättmaskin och gick till gymmet. Där körde jag 5 km intervaller tills jag fick skavsår trots att jag hade mina riktiga springskor på mig denna gång.. Sen cyklade jag en mil så är nöjd med min träning i dag. Efter dusch och lunch gick jag över till Josefine och språkade lite. Vägde mig även där som jag brukar göra. Trodde inte att jag hade gått ner någonting alls eftersom jag hade semester förra veckan, utan träning och god mat. Men det visade sig att jag hade gått ner 7 hg alltså 4,2 kg totalt! Tjoho! Jag har nått mitt första mål som var -4 kg, verkligen en glad överraskning :) Så nästa mål är nu -6 kg , heja mig!

I dag blev det även bestämt att jag ska agera övningskörningslärare? Eller vad säger man? Ah, kul ska det bli i alla fall! :D

Har även en farsgubbe som fyller 60 år snart, planerna är smidda och bokade ;) Törs inte säga nå mer här ifall pappa läser min blogg, man vet aldrig ;) hehe, det är någonting jag ser fram emot väldigt mycket i alla fall. :)

Nu ska jag krypa ner med min bok :)
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0